VIRUS

Today was ok. Not so bz ♥ Admin tak dtg. Aku kena buat report pun susah. Nasib baik all my staff baik and senang nak atur. Tak banyak karenah. My flight to KL Saturday ni belum confirm lagi. Email frm AIC: ada meeting on Friday. Confirm aku tak dapat dtg. Secara keseluruhan, semuanya berjalan lancar hari ni. Aku dapat selesaikan kerja utk 3 post: General Manager, Business Manager, Admin! Ye ke?

Cuma… PC ada virus bah.

virus.jpg

Meta trader moving slow. Nasib baik account Didi dah LQ. Dapat gak profit USD8k hari ni. Called Syed Fikri nak minta tlg tp dia bz. Dia suruh d/load something frm internet. Free antivirus. Fazley pun sama. Manalah aku tahu buat kerja komputer ni. Aduh…. Help! Tolong!

Syukur sebab Nat dah keluar dari tahanan semalam

Takziah kepada keluarga mangsa pesawat nuri

Thanks Miss Firuz for the lunch!

7 Responses to VIRUS

  1. Pembebel says:

    Kweng3.. Ko kena donlot AVG Free tu. Da ok kot. Kalo nak yang piratenyer aku ader.. Waakaka..

  2. ladymariah says:

    aku mcm dah try d/load tapi masalahnya diorang minta serial no. ni mcm nak kena beli je. aku tak paham… biar la. esok aku ke kl. pandai2 la diorang fix the pc. hehehehe.

  3. Pembebel says:

    Kih3.. Jahat ko. Ekeke.. Nanti next post leh citer sket x menatang apakah itu kopivosian? Ko nih, buat aku fenin ar. Haha..

  4. ladymariah says:

    kopivosian tu greetings dalam bahasa kadazan dusun la…

    contoh ayat:
    KOPIVOSIAN TADAU TAGAZO DO KAAMATAN
    (Selamat Menyambut Pesta Kaamatan)

  5. Pembebel says:

    Kih3. Mana kutahu. Pompuan aku gilakan masa kat U (orang Sabah) dulu pun nama pelik – Masnizayati Devani Mastor. Huhuh. Nasib baik x jadi. Kalo x alamat buncit ar aku tiap bulan naik belun. Ekeke.

    p/s: Kopivosian LadyMariah! Ngee..

  6. ladymariah says:

    Kounsikau (Terima Kasih)…
    Nama i pun org ckp pelik gak. LOL. And banyak lg nama Sabahans yg pelik-pelik tau.

  7. penagrafiky says:

    hehe..
    hati-hati dengan virus brontok dan pokemon. virus itu paling zalim di dunia!!
    haha
    saya syorkan supaya install norton anti-virus 2007!🙂

Leave a Reply

