Selamat Hari Persahabatan

*Hari ini merupakan hari persahabatan yang kami sambut setiap tahun bersama kawan-kawan lamaku (Memang lama kita bersahabat. Dari sekolah rendah sampai sekarang). Hampir terlupa dengan hari yang manis ini tapi seawal pagi aku sudah menerima sms dari kawan-kawan yang sememangnya aku sayangi. Terima kasih semuanya sayang… Terutama kepada Rusminah Osnain yang hantar sms paling awal. Pagi-pagi buta! Doaku agar semua sahabat-sahabatku sentiasa dilindungi Tuhan… Kepada rakan tercinta Mohd Saidie Aliasah yang sudah pergi meninggalkan kita, semoga rohnya tenang dan diberkati.

Bukan 1 tapi beribu
Bukan sementara tapi selamanya
Bukan untuk dimusuhi tapi disayangi
Bukan untuk dilupai tapi diingati
Bukan setakat ini tapi
hingga ke hujung nyawa…

8 Responses to Selamat Hari Persahabatan

  1. KAWAN ITU SEJATI & akan kekal sebagai KAWAN yang setia (“,)
    HAPPY FRIENDSHIP DAY!

  2. Someone asked me for how long u & i will be friend. I remind silent coz i didn’t know which 1 is longer. ALWAYS or forever!🙂
    HAPPY FRIENDSHIP DAY!

  3. Life’s like a novel. Many chapter read and forgotten. But there’s one i won’t forget…
    It’s chapter when i met u and we became FRIEND.
    HAPPY FRIENDSHIP DAY!

  4. Pembebel says:

    Milovosian Lady Mariah! Kui3.

  5. ajet66 says:

    Kawan = teman = sahabat = rakan = kenalan,
    Sebutan berlainan waima semuanya bersamaan. alangkah bertuahnya seseorang jika ikatan persahabatan dapat dikekalkan dalam segala keadaan. Semasa senang dan susah,suka dan duka, sihat dan sakit, bahagia dan derita. Alangkah indahnya…

  6. Farrel says:

    saya juga sahabat kamu…. hahaha muga ketemu suatu hari nanti😀

  7. kiki Grindawangsa says:

    slamat hari sahabat!

  8. ujang says:

    aku syg ko mariah….
    sbb tu aku sent msg awl pagi…
    2 tandanya aku msh ingat korg smua…….
    sma jg mcm kwn2 ln……
    wei…jgn la sunyi tnpa brita…..
    miss u all a lot………
    sori la klu aku myepi…
    bkn lupa, tp bz dn sometimes xda line ba cni…
    hehehe…
    2 u mariah….
    b a gd gal ….
    dnt 4get 2 cntct me….
    papun, ko ttp kwn n sdara aku…..

Leave a Reply

