TMnet blok connection aku?

Tahu la time kempen macam ni kena masuk kampung. Mana ada CC untuk internet connection. Tapi aku tak susah sangat sebab aku pakai broadband. Boleh pakai internet 24 jam yang penting kawasan tu ada line celcom. Tapi yang aku bengang ni, tiba-tiba connection internet aku tak boleh pakai. Bila aku tanya kat customer service, mereka kata aku takde masalah dari segi pembayaran ataupun sambungan. Talian aktif. Tapi kenapa tiba-tiba sahaja boleh jadi macam ni? Ingat senang nak cari CC kat kawasan aku? Aduh. Parah…

 Aku harap pihak TMnet tolong percepatkan proses penyambungan semula talian. Pilihanraya lagi 1 minggu tau. Banyak yang kena buat. Sekian dan Terima Kasih! 

P/s: Tun Mahathir mengaku zalimi Anwar Ibrahim. Sila rujuk di sini.

BN pula membelanjakan RM untuk berkempen di yahoo. Whoooaaa…. banyaknya duit. *Imej telah diambil tanpa kebenaran dari flickr Adik Syafiq.

bn-yahoo.jpg

2 Responses to TMnet blok connection aku?

  1. dekerinchi says:

    salam ladymariah,

    untung awak sempat bawa laptop…saya tak sempat..hihihi

  2. khairulnizambakeri says:

    Aku pun jumpa iklan sama tiap-tiap kali buka YM.
    Ingatkan di Internet sudah boleh legakan mata.
    Haha.

Leave a Reply

