Semangat juang Turki tidak cukup untuk tumbangkan Germany!

Happy! Happy! Happy!

Walaupun demam (demam bola), aku memulakan perniagaan hari dengan kegembiraan. Ye la, pasukan pilihan aku akan mara ke final. Aku tak tengok game pagi tadi. Update dr sms kawan je. Whooaaaa… pagi-pagi sekumpulan pelancong dari Jerman datang ke cafe for ‘American Breakfast’. Sempat berkongsi cerita kemenangan. Hehehehe. Aku menang pertaruhan (suka-suka). Dapat bayar broadband ni awal sket. Hehehehe.

DSAI pilih Portugal kan? Hehehe. Dah kalah la boss. Sekarang cuma Spain saja yang mungkin ada harapan untuk berjumpa Germany. Pertarungan sengit gaji hujung bulan. Hahahaha… Aku tak kisah, aku bertaruh sekadar suka-suka… Ustaz tak payah letak fatwa. Wakakaka.

 

12 Responses to Semangat juang Turki tidak cukup untuk tumbangkan Germany!

  1. Ustazsaid says:

    Tbukti la…semangat juang saja x mmadai untuk makhiri pjuangan dgn nota kemenangan…ada banyak benda lg yg mau d’ambil kira…amacam stuju?

  2. Omsabah says:

    ya ustad aku setuju, tetapi semangat juang yang sudah bermula tidak akan mudah
    untuk dikalahkan, walaupun tidak mencapai kemenangan

  3. ladymariah says:

    yuuhuu… Spain menang. Aku menang lagi. Hehehe. Beli kasut baru😛

  4. dekerinchi says:

    wah mariah spain menang…huhuhu…

    tapi ada kes bunuh diri ari tu sadis betul….gara-gara kalah betting….

  5. bayumurni says:

    Biasa lah kalau orang barat tu..!!!

  6. wan says:

    waaa hebat sungguh u nie,bila nak belanja aku bila dah meng nie…aku sokong spain tau final nanti,mari kita tengok siapa yang kena

  7. ubadbmarko says:

    Aku jadi tidak semangat lagi, belanda jagoanku kalah.

  8. Letting says:

    Saya pun peminat German… Tetapi saya rasa German akan menghadapi saingan yang sukar apabila berdepan dengan Spain yang mempunyai rekod cemerlang dalam kejohanan ini… Harap-harap dapatlah German mencari jalan meyekat Spain terutamanya Fabregas dan lain-lain…

    Ich liebe Deutchland!

  9. ustazsaid says:

    mlm ni bola aku pilih spain…police report pasal anwar, apa kes???

  10. bayumurni says:

    Aku tak pilih bola tapi,, akibat Najib pembunuh Altantuya dengan dendam kesuma maka membuat fitnah untuk menjatuhkan Anuar, Sekali gus kerajaan BEE END dengan niat ingin merampas kembali di lima negeri yang di kuasai PR sekarang ini,

    Ternyata Saiful Bukhari adalah anjing suruhan Bapak pembunuh malaysia, gambar dan bukti amat jelas menunjukan latar belakang di pejabat TPM telah merancang niat jahat untuk membuat fitnah sebelum kejadian,

    Nampak sungguh keburukan BN dan UMNO dengan sikap yang di benci rakyat malaysia masih cuba menegakan benang yang telah basah,

    BN dan UMNO cuba memasang jerat, tapi sayang jerat makan sendiri,,

    Walau macam mana pun BN dan UMNO buat lah tipu helah tetap tidak releven lagi,,,

  11. Ustazsaid says:

    Mr. Bayu, dari mana ko dapat bukti Najib bunuh Altantuya? Orang cakap Anwar liwat ko marah, tp orang cakap Najib pbunuh, ko ingat Najib x marah.

  12. bayumurni says:

    Tau pula kaw si Najib marah Ustazsaid,? Apa kamu sudah lupa tahun yang sudah-sudah DSAI di bebaskan tanpa kesalahan
    oleh makhamah tinggi malaysia, atas kes liwat?

    Nampak di dalam isu ini ada kospirasi dari dulu hingga sekarang, di malaysia kalau ada bukti pon yang cukup munasabah adakah kerajaan bersedia menerima kenyataan ini atau perlu di hapus untuk menutup kesalahan, apa lagi kalau yang melibatkan menteri yang tertinggi?

    Dengan alasan untuk keselamatan negara,,!!! jangan emosi Ustazsaid sabar,,, hehehe

Leave a Reply

