Surat untuk Abdullah Ahmad Badawi

Pakatan Rakyat kepada Perdana Menteri

Pakatan Rakyat kepada PM

Bagi aku, kalau inilah surat yang sebenar, ia sudah cukup diplomasi untuk membawa PM Abdullah Badawi duduk semeja berbincang akan peralihan kuasa.

I can see, Pakatan Rakyat is the best team to lead this country.

Nuff to said!

18 Responses to Surat untuk Abdullah Ahmad Badawi

  1. melayu says:

    Salam buat saudaraku,

    demi bangsa bernama MELAYU,
    tidak sanggupku gadai maruahnya,
    dengan pertelingkahan dangkal,
    berbaur agenda individual..

    jangan biarkan,
    yang Putih dan yang Hitam itu ketawa bersulam sinis.Wasalam

  2. huguon says:

    ladymariah, seperti biasa, dokumen-dokumen rasmi seperti itu akan dinafikan oleh pihak-pihak yg terbabit sekeras-kerasnya.

  3. bayumurni says:

    PKR THE BRAVEHEART,,

    BE END UMNO THE CHARCOAL ONE,,!!!

    Itulah gelaran yang telah di beri oleh rakyat jelata kepada kerajaan kuku besi,,hehehe

  4. Ezreen Emira says:

    I hate those Malays using “for sake of Malay” to defending UMNO.
    Are you retarded?

    Hey,how many Malay has been arrested without trial at Kamunting?

    Can you just forget one second that you’re HUMAN?

    Forget race,we’re same.

    Idiot.

  5. ustazSAID says:

    duduk semeja berbincang akan Peralihan kuasa ?…untuk apa, bukankah kdk skg ni BN 138 PR 81 Bebas 3.

  6. ladymariah says:

    Pak Lah taknak bincang apa-apa. Diakan PM. Mana boleh kacau PM sesuka hati. Rakyat ni tak guna bagi dia. Duit gaji dia bukan dari rakyat. Tu yang buat suka hati tu…

  7. LeeSlimShady AIC says:

    Apa yang penting saya nak cakap pada mariah ialah sabah mesti sertai pakatan secepat mungkin……jangan biarkan pemimpin – pemimpin kita seperti Dato Anifah Aman,Dato’ Abdul Gafur,Eric manjibun dan ramai lagi dari terus diperkuda kan oleh agen – agen BN tuee…………………………

    SAPP Bagai mana??? dah hantar surat nak masuk pakatan???

  8. ustazSAID says:

    cik LeeSlim, ada nama yg ko tulis tu masih org BN la…

  9. ustazSAID says:

    cik Lady. aku rasalah kan sapa2 pun jd PM tmsuk DSAI, LKS, Hjhadi ka, Karpal ka, dlm kdn parti dia ada majoiriti, ndakan dia mau buat p’alihan kuasa ? Lain la klu kalah PRU…so klu sdh kalah tu, tggu ajalah next election. Mgkin buat p’elihan kuasa tp dgn Tim. la bukn org lain…aku rasa la…

  10. herzamie says:

    melayu ape cerite tu?? selama ni yang hitam putih tak gelakkan kita ke dibawah UNITED MALAYs NATIONAL ORGANITATION?? hang ingat kalau PR perintah melayu akan jatuh? hak ketuanan MELAYU lebih terbela dengan pimpinan PR ada paham?

  11. bayumurni says:

    Betul saya setuju pendapat herzamie 100%,,hehehe

  12. angahsp says:

    salam..

    setuju gak dgn pendapat herzamie..
    selama 51 tahun umno memerintah mereka terbukti gagal menmartabatkan org2 melayu…yg kaya hanya lah tuan2 melayu..melayu masih ramai yg duduk di PPR setingan ….apa yg UMNO menperjuangkan ketuanan melayu???

  13. tambunan says:

    bersyukur la dengan apa yang kita miliki sekarang….

  14. ladymariah says:

    …. maka adakah kita harus cakap YES BOSS saja?

  15. ustazsaid says:

    bukan la YES BOSS tp klu nak ubah pun ikut la masa,tempat & sistem yg sesuai…negara demokrasi mcm kita mbenarkn p’ubahan masa praya…apa masalah yg mau pigi ubah skg? Durang sudh menang, susah sangatkah kita m’iktiraf kemenangan pihak lain ( yg bukan kita), sehingga perlu m’utus surat b’bincang p’alihan kuasa dan m’utus surat kpd YDPA?
    Ya kita anggapalah UMNO/BN gagal dlm pemerintahan selama 51 th, tapi knaytaannya majoriti rakyat masih yakin dgn kpimpinan durang, buktinya durang masih menguasai Dewan Rakyat. So, utk ubah kita yakinkan rakyat dgn pjuangan kita dan akhirnya kita serahkan pada pnilaian rakyat PADA PRAYA AKAN DATANG! bukan skarang slps baru ja 6 bulan…TK

  16. ladymariah says:

    masalahnya, kemenangan mereka bukanlah melalui cara yang betul… kalau kepimpinan kerajaan sekarang ini sudah tidak mempunyai kebijaksanaan maka dia sendiri akan menerima padahnya. apa perlu tunggu 5 tahun kalau sudah masanya untuk berubah…

  17. ntahapepentah says:

    huh? ini surat betul2 sdh dihantar ka? kalau sudah, sila publish surat yg dah di acknowledge oleh penerima & bukannya mcm ini (org lain bole anggap ini surat hanya dibuat2).

    sori, susah sikit mahu percaya kalau bab-bab mcm ini.. Pengesahterima perlu disertakan.

  18. Pak Karamu says:

    Salam !

    Awak seorang yang berkariar penulis yang berbakat, teruskan hobi tersebut kerana ia membantu awak meluaskan fikiran yang menuju kepada kreatif,

    Maaf kerana melawat dan membaca pena anda

    Salam sejahtera

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: