KES SODOMY II

Dari jendela FARIZ MUSA (sumber: farizmusablogspot)

Apabila saya mengikuti kes perbicaraan Fitnah 2 terhadap DSAI sehari dua ini saya benar-benar rasa lucu dan mengelikan hati. Kenyataan balas oleh Dr. Khairul Nizam bahawa Saifool ‘melawan’ apabila dipaksa melakukan oral seks dan diliwat memberikan satu kekeliruan kepada sesiapa yang mengikutinya . Kes pembicaraan tersebut ialah di bawah Seksyen 377B iaitu melakukan secara sukarela tanpa paksaan. Tapi saifool diberitahu oleh Dr. Khairul Nizam yang Saifool MELAWAN ! Saya agak geli hati apa bila membaca komen teman-teman FB saya yang menjadi bahan ketawa apabila membayangkan Saifool dalam keadaan MARAH dan MELAWAN tapi ‘menonggeng’ untuk diliwat oleh seorang tua berumur 63 tahun ! Macamana tu ? Bagaimana rupa Saifool yang ‘melawan’ tapi dipaksa juga buat oral seks dan diliwat .. ? Saya gelak besar bila salah seorang kawan FB saya Ymtuan tuan menjawab .. “macam itik sekati..”

Saya merasa amat kasihan pada seorang pakar perubatan yang telah diperbodohkan oleh seorang yang bernama Saifool . Kasihan..

Saifool sebelum ini dengan tegas memberitahu yang dia sanggup tidak mandi 2 hari dan tidak berak 3 hari kerana tidak mahu kehilangan bukti . Hebat perancangan si saifool dan tukang rancang ini . Tiba-tiba dalam mahkamah Dr. Khairul Nizam memberitahu yang beliau tidak dapat ambil DNA pada badan Saifool kerana Saifool telah membersihkan diri !

Timbul pula tentang laporan pro-forma iatu doktor berkenaan menyatakan dalam borang tersebut bahawa pengadu dalam kes ini – Mohd Saiful Bukhari Azlan – hanya terlibat dalam “cubaan liwat” dan “cubaan seks oral.” Tidak perkataan “diliwat” dan “dipaksa oral seks” !

Karpal Singh berkata beberapa aspek penting dalam borang pro-forma seperti pemeriksaan rektal tidak diisi . Begitu juga dengan pemeriksaan dubur, latar sejarah perubatan Saifool dan peristiwa berhubung kejadian itu tidak diisi oleh doktor yang bertugas iaitu Dr Siew Sheue Feng . Ini membuktikan kaedah mengisi borang pro-forma adalah berlainan dengan apa yang Saifool beritahu kepada doktor. Bercanggah dengan kenyataan Dr. Khairul Nizam yang Saifool mendakwa diliwat dan dipaksa oral seks . Laporan bertulis tersebut menyatakan “cubaan diliwat” dan “cubaan oral seks” . Cobaaan !

Dalam perbicaraan semalam (17 Februari 2011 ) sekali lagi menimbulkan kemusykilan apabila Ketua Unit Jenayah Berat Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hong.memberitahu mahkamah bahawa DNA telah dijumpai pada kawasan peri anal atau di bahagian luar dubur Saifool dan dijumpai 3 DNA iaitu , DNA Saifool , lelaki Y dan seorang lelaki penyumbang lelaki .

Macamana DNA Saifool sendiri ada di peri anal nya ? Itu yang saya musykil .. Takkan beliau meliwat duburnya sendiri ? panjang benar ‘anu’ si Saifool ini sehingga ada air maninya di dubur sendiri? Ini sudah kira luar biasa ! Ini sudah kira ajaib ! Menakjubkan ! Hebat ! Wow !

Lagi musykil bagaimana Saifool dalam keadaan marah dan melawan boleh ghairah dan pancutkan air mani ? Bertambah musykil apabila bersama DNA Saifool terdapat dua lagi DNA yang disebut “lelaki Y” dan “seorang lelaki penyumbang lelaki” yang dijumpai di peri anal Saifool oleh Dr. Seah . ‘Lelaki Y’ saya sudah faham DNA siapa yang cuba dikaitkan tetapi , “ seorang lelaki penyumbang lelaki” yang disebut oleh Dr. Seah , siapakah “lelaki misteri itu” ?????

Ketua Unit Jenayah Berat Jabatan Kimia itu juga sewaktu perbicaraan menyatakan , “…. tompokan pertama air mani daripada seluar dalam tersebut menunjukkan ia mengandungi DNA Saiful. Tompokan kedua air mani itu mempunyai dua DNA. Satu miliki Saiful manakala satu lagi miliki seorang lelaki yang tidak dikenali dan dilabelnya sebagai “lelaki Y”.

Termasuk terdapat kesan tompokan mani pada seluar hitam yang digunakan oleh Saiful. Tompokan itu dikesan berhampiran kawasan zip depan. Dr. Seah berkata berdasarkan ujian yang dijalankannya, kesan tompokan mani di seluar hitam itu adalah milik Saiful sendiri.

Saya tidak faham , dia orang ni ‘main’ pakai seluar dan seluar dalam ke ?

Kalau dalam kes 98 , Azizan Abu Bakar tidak dibawa langsung berjumpa doktor . Tidak ada laporan doktor langsung digunakan dalam perbicaraan tersebut . Ini lagi teruk . Lagi tidak masuk akal . Namun DSAI tetap didapati bersalah dan dijatuhi hukuman penjara 9 tahun oleh mahkamah .

Tapi kali ini nampaknya taktik tersebut ditukar agar dilihat benar-benar berlaku apabila Saifool pergi sendiri ke Hospital Pusrawi dan selepas membuat laporan polis dibawa pula untuk pemeriksaan oleh 4 orang doktor pakar di HKL .

Laporan Dr Mohamed Osman Abdul Hamid daripada Hospital Pusrawi mendapati tiada tanda sebarang koyakkan , pendarahan atau penanahan pada lubang dubur Saifool . Malah apabila di bawa ke HKL dan diperiksa oleh 4 orang pakar mengesahkan tiada sebarang penetrasi atau tusukkan pada lubang dubur Saifool .

Lalu di gunakan isu DNA . maka keluarlah bahan pelincir ‘KY jelly’. Sebab itu tidak koyak tetapi terdapat DNA . Usaha untuk memadamkan isu koyakkan , kerana kesemua doktor termasuk 4 pakar HKL telah sahkan tiada koyakkan pada lubang dubur Saifool . Sekarang bukan ada 1 DNA sahaja , tetapi terdapat 3 DNA termasuk kepunyaan Saifool sendiri dan ‘lelaki mistri’ . Bukan sahaja terdapat di bahagian luar dubur Saifool tetapi termasuk di seluar hitam dan seluar dalam . Jenis liwat apa ni ?

Perbicaraan kali ini benar-benar tidak masuk akal , mengarut , dangkal dan tidak logik . Benar-benar memalukan negara . Kerana kes ini mendapat liputan antarabangsa . Sudah pasti dilihat mahkamah Malaysia seperti ‘Mahkamah Kangroo’ . Orang yang tidak ada otak sahaja yang melihat perbicaraan tersebut masih relevan .

Kes ini seharusnya dibuang daripada awal lagi dan tidak berasas langsung . Konspirasi ini adalah semata-mata bermotifkan politik bagi tujuan mengaib dan menjatuhkan kredibiliti DSAI .

Sumpah Laknat yang dibuat oleh Saifool sedang melaknat beliau !

7 Responses to KES SODOMY II

  1. sumbiling says:

    hahahahha…..

  2. ici says:

    DNA saifool ada di mana mana yg terdapat di badannya. Dalam perut, dalam mata, atas bahu, kuku, kemaluan. jadi tak timbul soal dia meliwat diri dia sendiri. sudah tentu pakar kimia akan jumpa DNA saifoool apabila menganalisa ekstrak tersebut. DNA yang di jumpai DALAM duburnya adalah DNA campuran yang terdiri dari DNA saiful dan DNA lelaki Y. extract DNA dari lelaki Y adalah dari ekstrak air mani. tidak bermakna DNA saifool yg di jumpai dalam duburnya sendiri adalah juga air mani. sudah tentulah apabila doktor yg menganalisa ekstrak tersebut akan jumpa sekurang kurangnya satu DNA, yakni DNA saiful sendiri. itu penjelasan kekeliruan pertama.

    tentang DNA pada seluar, telah di jelaskan itu juga DNA saiful sendiri. termasuklah pakaian. takde masalah kerana DNA boleh di kesan walau pon ianya sebesar microscopik. kalau anda pakai seluar dalam pon, jika air mazi terkeluar walau sedikit, ia masih boleh menyerap di zip hadapan dan BOLEH DI KESAN.

    DNA asing pada luaran dubur (peri anal) saifooool pon boleh di jelaskan. kalau saifool share mangkok tandas yg sama kat pejabat hosni mobarak ke, kemungkinan besar DNA hosni mobarak pon ada kat dubur luaran saifoool. cuma masalahnya DN tersebut tidak DOMINAN berbanding DNA lelaki Y.

    yg memeningkan kepala skarang ni, DNA lelaki Y di temui di DALAM dubur, yakni kawasan rektum. sudahlah ianya DNA lelaki Y, tetapi ia juga DNA extract air mani.

    soalan cepu mas skarang, siapa lelaki Y?

    tunggu sahaja lah. time tu jangan la spin cakap ianya fitnah pulak🙂

  3. angahsp says:

    hahahahahahaha….

    saper yg spin citer nie???
    soalan pertama.. saiful tidak berak selama 3 hari.. cam maner leh pula ada dna tidak di kenali di luar dubur??? kata tak berak tadi duduk kat mangkuk tandas buat aper???

    wakakakakakakakakakaak…

    tulisan bagus si mangkuk ICI nie.. tpi tetap bebal..

  4. angahsp says:

    kalau dah melawan.. cam maner lah anu boleh naik sampai kuar air mazi sampai melekat kat spender??? bebal…

    wakakakakakaka…

  5. Castro says:

    Betoi lah tu. Bila 3 hari tak berak, nak kencing kena duduk atas mangkok la bro, kalau tak kencing tak kuar. Atau depa main orgy kot.. Ada sorang lagi. Apapun toksah peningkan kepala. Pokoknya jangan buat jahanam orang melalui fitnah …. atau kalu betoi berlaku …. Bertobat je dan terus pencen … duduk kat masjid…. jangan dok putar orang awam .

  6. Castro says:

    Bro, dia pun steam juga… pas tu klimak lah. Apa susah sangat nak fikir teruk2.

  7. bekas penyokong says:

    Penjilat2 anu ni suka buat andaian dan teori sendiri demi untuk memenangkan idola diorang.Yang kata ada air mani dalam jubor sepul tu lawyer abang korang,bukan doktor pakar.Adil dan cerdiklah sikit buat analisis,Jangan sebab korang syok dengan abang anus korang,habis si sepul pulak korang fitnah.Kira kalau fitnah sepul tak dosalah ya sebab sepul is nobody?Ada pulak hukum berpilih2 ya?Agama manalah ajar ajaran sesat lagu tu?ish ish ish

    Kalau korang tuduh sepul sukarela ke sukapaksa ke diliwat,yg penting perbuatan liwat memang berlaku.Maknanya anwar memang kaki bontot setelah dibuktikan melalui DNA lelaki Y yg sepadan.Ke korang memang tak kisah dapat PM gay?Ke korang pun gay?erk lariiiiiik hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: